Livet på Rabo

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Magda - 17 november 2010 21:51

Före och efter bild på Buster, liten skillnad eller   

     

Av Magda - 17 november 2010 19:29

Jag kom iväg och hämta mitt paket tillslut. Hade beställt lite grejer på Ellos rean, 1 par jeans och 1 par jeansshorts bland annat. Det lustiga är att det är samma märke på jeansen och shortsen och samma strl på dem men jeansen sitter perfekt och shortsen kan jag inte stänga...Tur att det är långt kvar till sommaren, då ska jag väl ändå få på mig dem hoppas jag.

 

Imorn blir det stan för hela slanten Ska bli fantastiskt kul att träffa Maria o hennes lille Henry!

 

Ikväll blir det zappande mellan landskampen och bönderna, har svårt att sluta titta på såna program när jag väl börjat, vill ju veta vem de tillslut väljer!

 


Av Magda - 17 november 2010 14:25

Idag har Buster blivit klippt, nu är han inte längre en golvmopp med tänder utan en liten mjuk och go vovve. Gott luktar han oxå vilket inte är helt fel. Tack far för att du tog dig tid att lämna in Buster hos frisören medan jag och resten av familjen Rabo sov, sov o sov.

Jag rensa förvisso en garderob till under tiden oxå. Oskar kan numera inte säga nåt om att jag har mycket skor, han hade 5 par likadana addiasskor, 3 par vita och 2 par svarta...lite onödigt kanske?


Dagens I-landsproblem består av att det är kallt som satan ute, frost på bilrutan,dimmigt på vägen. Jag har ett paket från Ellos att hämta...orkar jag gå ut och skrapa rutorna på bilen? Jag orkar definitivt inte gå för det är för kallt.

Jag tror jag ska ta mig i kragen och gå ut och starta bilen, det är ju värt det när jag kommer hem med paketet och så kan jag ju passa på att köpa lite apelsiner oxå när jag ändå är iväg. Så får det bli, om jag orkar...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här får du följa mig i min vardag. Jag bor på Rabo med min sambo Oskar, vår dotter Nora född 101003 och vår hund Buster.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards