Livet på Rabo

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Magda - 24 november 2010 17:11

Nu har jag kommit på en till som jag glömt i min "så mycket bättre" uppställning.

Nina Persson för-i-helvete!

 

Så nu är min önskan till nästa års upplaga följande:

 

Robyn

Lisa Miskovsky

Nina Persson

Lasse Winnerbäck

Björn Skifs

Magnus Uggla

Jocke Thåström

 

Nu är jag nöjd, iallafall för stunden.

Av Magda - 24 november 2010 14:30

Igår var jag och shoppa med min mor (som vanligt). Nora var oxå medmen hon låg mest i vagnen o hade det gött.

Jag var ute efter en lite snyggare lång T-shirt att ha om jag ska bort nånstans, nu har jag bara massa vanliga tråkiga enfärgade T-shirtar som de flesta är uttöjda efter min gravidkropp. Jag letade i varenda affär, frågade i alla butiker men de hade inga långa t-shirtar längre det var tydligen inte inne längre...(sommaren är slut sa de) Hittade en som jag verkligen gilla men den fanns ju såklart bara i 5 exemplar och alla i storlek XS...Inte riktigt min storlek.

Så nu har jag att välja på mammakläder eller tält resten av vintern...det får bli tält, yeah!

Mamma tyckte att det fanns massa snyggt, men jag har aldrig förstått och kommer aldrig förstå varför hon tycker att jag måste ha kläder så jag ser ut som en 60årig gammal tunna! Hon har nollkoll på vad som är min stil och vad jag tycker om, allt hon tar fram och visar är gigantiska tunikor med guld, gliiter eller andra små pimpinetta detaljer. Säkert jättevackert i ögona på en tjock 50+ are men jag som är 26 ska väl inte behöva ha sånt skit på mig bara för jag nyss tryckt ut en Nora!?!  (nu mena inte jag att min mor är tjock för det tycker jag verkligen inte, men kläderna som hon kollar på till mig är för riktiga tjockisar så jag antar att hon tycker att jag är tjock, men det vet jag inte och det skulle hon aldrig säga)

 

Tacka vet jag Ellos, har beställt hem någa t-shirtar nu, hoppas de är som de såg ut att vara på bilderna.

 

Förövrigt så blir Cougar Town bara bättre och bättre för varje avsnitt, tisdagar är de bästa tv-kvällarna.

 

Ikväll blir det bönderna igen, går inte att sluta kolla.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här får du följa mig i min vardag. Jag bor på Rabo med min sambo Oskar, vår dotter Nora född 101003 och vår hund Buster.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards