Livet på Rabo

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Magda - 11 december 2010 13:53

Ett till totalt ointressant ämne att skriva om. Jag är inte direkt mode intresserad även o jag gillar att handla kläder.

 

Jag har idag på mig strumpor, trosor, topp, jeans och tröja. Så är det. På tröjan är det lite kräks från Nora, men det är ingen idé att byta för vid nästa måltid får jag nog en på andra axeln oxå. Det är ingen här hemma som jag behöver göra mig fin för heller eftersom min sambo jobbar 06.30-18.00 även idag.

Jag kommer förmodligen gå här i mina nerkräkade kläder ända till kvällen, eller kanske till och med ändå till imorgonkväll.

Jag saknar Hultsfred 2006 när det var ok att vara dammig och lukta svett för alla var mer eller mindre lika sketiga. Nu är det ju som sagt bara en vuxen person nämligen jag hemma så det är väl ok att luta lite surt här med. Förövrigt har Nora oxå liten spya på axeln, så vi matchar varandra rätt bra. Hade inte hjärta att byta body på henne när hon äntligen somna efter 2.5 timmars högljudda protester mot allt. Eller om jag ska vara helt ärlig så strunta jag i hennes känslor i detta fall, det var jag som inte ville riskera att det börja om igen när det äntligen slutat. Buster kan jag inte heller byta om på, han har sin päls och får leva med den, men han har ingen spya på axeln...har han ens en axel?

 

Nej, nu får det ta o bli kväll snart så Oskar kommer hem, det här med o vara ensam vuxen hela dagarna är ungeför lika spännande som att gå på spökjakt i dagsljus eller se en repris match på tv.

Av Magda - 11 december 2010 10:19

Igår var min mor här och hon frågade om årets julkalender var nåot att ha. Jag tycker väl inte att det är den sämsta julkalender som visats men den är långt ifrån den bästa. Den bästa jag vet är Sunes Jul, den borde verkligen visas i repris!

Min arma mor sa då att hon aldrig sett Sunes Jul, eller hon sa att hon inte sett det sen det gick som julkalender så hon minns inte hur bra det var. Som tur är så är jag stolt ägare till dvdn, så jag drog på mitt favoritavsnitt "Julbaket". Vi skratta tusan så vi låg dubbla, det är så sjukt bra!

 

Har ni inte sett det så kolla in det NU!

Presentation


Här får du följa mig i min vardag. Jag bor på Rabo med min sambo Oskar, vår dotter Nora född 101003 och vår hund Buster.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards