Livet på Rabo

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Magda - 12 december 2010 09:32

Jag har en bror som heter Daniel, han är 3 år äldre än mig. Vi hade ingen vidare relation ibörja av mitt liv. Har fått berättat för mig hur han satt kvar i sandlådan när jag anlände hem första gången, hur han knuffa omkull mig och sa att jag gått in i väggen när jag lärt mig gå osv. Men det blev bättre och bättre, vår storhetstid som syskon hade vi nog för några år sen, innan han gifte sig och innan jag blev hittat av Oskar. Inte för att brors fru eller Oskar har nåt emot att vi umgås utan för att vi prioriterat bort varann för att hinna umgås med våra äkta respektive oäkta hälfter de få timmarna per dygn som vi inte jobbar. Bror är fortfrande en av mina bästa vänner, vi hinner inte ses eller prata så ofta men vad gör väl det när jag vet att han alltid finns där? Han har alltid varit och kommer alltid att vara min hjälte.

För er som  aldrig träffat bror så kan jag säga att han är en av sveriges största tidsoptimister, han är mer fåfäng än han nånsin kommer erkänna och bland det bästa han vet är en kombination av sommarnatt, öl, cigg, foo fighters och trevligt sällskap.

Som jag brukar säga, han fick utseendet och jag fick hjärnan  

 

Här en bild på oss från tiden då folk misstog oss för att vara siamesiska tvillingar.

  

 

 

 

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Presentation


Här får du följa mig i min vardag. Jag bor på Rabo med min sambo Oskar, vår dotter Nora född 101003 och vår hund Buster.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards